Hamilelikte Yürüyüş Yapmak İsteyenler İçin Genel İpuçları
ANKAmall BLOG
Hamilelikte Yürüyüş Yapmak İsteyenler İçin Genel İpuçları

Hamilelikte Yürüyüş Yapmak İsteyenler İçin Genel İpuçları

Hamile kalmadan önce yeterince egzersiz yapmıyorsanız, yavaş bir yürüyüşle başlayın ve yavaş yavaş 20 ila 60 dakika sürecek turlar oluşturun.

Aşağıdaki temel önerilerimiz, rahat ve sağlıklı yürüyüşler yapmanıza yardımcı olabilir:

-İyi ayakkabılar giyin: Yürüyüş için uygun ayakkabılar tercih ettiğinizden emin olun. Hamilelikte ayağınızın büyüyebilir, bu nedenle ayağınız için doğru boyutlarda ayakkabı tercih edin. Eğer ayaklarınızın büyüdüğünü fark ederseniz, yeni bir çift ayakkabı almanın zamanı gelmiş demektir. Ayrıca daha iyi baskı emilimi için jel taban kullanmak iyi bir fikirdir.

-Serin kalın: Dışarısı çok sıcak ve nemliyse veya kışın soğuksa, bir alışveriş merkezinde yürüyün veya evde veya spor salonunda koşu bandında yürüyüş yapın.

-İdeal duruşunuzu koruyun: Yürürken, başınızı dik tutun ve omuzlarınızı geri çekin. Sırtınızda yürüdüğünüzde ağrı hissederseniz, karın destek bandı kullanmayı deneyin.

Şişliği en aza indirin: Elleriniz şiştiyse, hafif bir sırt çantası kullanın. Üst vücudunuzun dik kalmasına yardımcı olmak için çantanızı kayışlarından ayarlayın. Hamilelikte daha sık görülen sway back postür bozukluğundan kaçınmak isteyebilirsiniz.

Peki hamilelikte Skechers marka spor ayakkabılar ise sizin yürüyüşlerinizin kahramanı olacak. J ANKAmall Skechers 2. ktta sizleri bekliyor